Uttråkad.se

Har jag..? :

1. Kysst någon ?
- Ohja!
2. Blivit kysst ? - Yes man
3. Blivit kramad ? - Jamen självklart! :)
4. Sjungit ? - Absolut
5. Känt dig fånig ? - Nej, usch va tråkigt
6. Saknat någon ? - Ja :(
7. Ljugit ? - En lögn här och där skadar väl inte
8. Rökt ? - Yeah yeah
9. Testat droger ? - Usch, aldrig!
10. Åkt fast av polisen ? - Ops

Kärlek:

1. Killar eller tjejer?: Boys!
2. Är du kär?: Ja :)
3. Singel/ upptagen?: Upptagen, and i löööve it!
4. Saknar du honom/henne?: Ja, mest.
5. Vem kysste du sist?: - Min bebi
6. Vem kramade du sist?: Josse eller Chrille
7. Längsta förhållande: 1 år :) <3
8. Första kyss?: Haha, Bobban

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0