Trouble in paradise

Klockan har blivit en hel del nu, och jag borde gå och sova. Men jag kan inte, är alldeles för pigg, och tänker alldeles för mycket. vet inte varför, men har suttit och tänkt hur mycket somhelst hela dagen. Okej, det är inte direkt så att jag brukar sitta och vara helt tom i huvet, men jag tänker lite för mycket idag känner jag. Har varit depp hela dagen, tyvärr. Sånt som händer antar jag, finns inte mycket att göra åt. Jag får ta och leta upp någon riktigt dålig film att kolla på, då brukar jag somna. Tråkigt läge! Säger som Findus skulle ha sagt "vad är väl en bal på slottet?" True true..

Nu ska jag inte skriva mer deprimerande ord, utan ska passa på att leta upp någon riktigt riktigt dålig film - helst svartvit, då är dom dåligast!



Justeja! Imorgon ska Bexx fixa designen till min blogg, yippi!
Äntligen blir det bra, me like aloooot!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0