Trötter

Heiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, nu sitter jag i skolan med Emelie och Challe. Är så sjukt trött, så jag vet inte vaaaad jag ska ta mig till.

Gårdagen var hursomhelst jättemysig! Jag och älskling möttes inne i stan efter han hade slutat jobbet, så åkte vi först och avslutade hans medlemsgrej på sats. Sen efter det så åkte vi till en mysig restaurang och åt buffé, kinamat typ, haha. Maten var rätt god, men efterrätten var riktigt god! Glass, vindruvor och melonbitar, värsta yummie!

Sen blev det dags att hämta ut biobiljetterna till Alice i underlandet. Filmen var sjuuuukt bra. 5/5 toasters, utan tvekan! Sen efter filmen så åkte vi hemåt. Riktigt mysig kväll! <3

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0