Slit, slit och mera slit.

Åh gud vilka bråk jag har haft med min blogg den senaste timmen. Har småfixat lite nu, men är inte klar på långa vägar. Headern är bara tillfällig, ska göra om den igen så snart som möjligt. Nåja!

Idag träffade jag älskling, äntligen! Känns som det var en evighet sen jag träffade honom sist! ♥ Jag åkte till hans jobb och mötte honom där, sen åkte vi till kista, så köpte han en iPhone. Sen satte vi oss och käka lite, sen pröva han kläder på Gstar. Sen åkte jag hem till mig, och han hem till sig. Vi hade egentligen bestämt att vi skulle ses i övermorgon (ops, klockan är visst över tolv, så det är ny dag, sorry. Imorgon blir det!), men när vi pratade i telefon innan han skulle sova så undrade han om inte jag kunde komma hem till honom imorgon istället. Snutte! Så vi ses imorgon (som alltså är idag, eftersom att klockan fortfarande är över tolv, hihi.) , helt underbart.

Nu ska jag gå och dejta kudden, är så sjukt trött.
Hörs imorgon igen, nattinatti!



Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0