Myspellekväll

Har blivit en lugn kväll för mig. Känner mig helt sluuuut! Och mamsen har bokat tid hos en läkare som ska göra en koll på mig också. Känner mig yr hela tiden, huvudvärken kommer oftare, jag är kall hela tiden, och på mornarna så är mina händer och fötter heeeelt knas. Dom har typ konstiga färger och är iskalla, haha. Vad händer med mig? :( Nåja, när mamma berättade det för läkaren så tyckte hon inte att det lät bra alls, så har fått en tid den 23e eller när det nu var. Skönt att få det överstökat iallafall.

Hursomhelst så har jag kollat massa på tv. Såg på Greys, och vart likadan som jag alltid blir när jag kollar på detdär programmet. Folk och djur dör helatiden, och jag kan inte sluta gråta när jag ser det, haha. Åh.. Well well.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0