Morrn morrn

Morrn morrn! Har sovit fööör länge känner jag, huvudvärk och grejs. Well well, jag ska ta och göra iordning lite te och någon frulle att äta. Sen senare idag ska jag iväg och träffa älskling, efter han har jobbat klart och sådära. Och om jag har tid innan så ska jag träffa Jossan också, wiie!

Sen ska jag fan ta och göra iordning min blogg. Är så sjukt trött på att se hur den ser ut. Skulle ha fått hjälp med den igår, men hon kanske fick annat att göra eller något sånt, så jag ska kämpa pååååååå! Jaja, sluttjatat. Min frulle väntar nu. Hööörs!



Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0