If you break my heart, I become lesbian to fuck your new girlfriend.

Hellu. Håller på att göra mig iordning nu tills folket kommer. Det är mamsens födelsedag (gratttiiiis), och det kommer att ramla in folk lite då och då, trevlans. Efter att alla har dragit så tänkte jag dra ut på en promenad, och bara vara för mig själv. How nice..



Kan tyvärr inte ta några nya bilder, haha.
Mobilen badade i tvättmaskinen,
och camen är helt fucked up.
Har ju iofs en digitalkamera,
men inga batterier, sååå fuck that.

Hörs................


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0