You like

Idag har jag ingenting alls att klaga på. Allt flyter på, precis som det ska. Helt awesome! Kom hem för ett tag sen, rätt kallt ute. But still, jag klagar inte.

Idag har jag varit i skolan, haft pannkakstävling på lunchen, skrattat så mycket som jag inte har gjort någon annan skoldag, och efter skolan så åkte jag och träffade min fina älskling. Vi hade bestämt oss för att idag skulle vara våran puss-dag, fast jag känner att vi får ta och ha en till puss-dag nästa gång vi ses (imorgon förhoppningsvis). Fick inte tillräckligt helt enkelt, hihi.

När jag kom hem så satte jag mig och kolla på 2½ män, jag verkligen älskar det programmet!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0