Yeii

Halloj halloj. Jag har precis  ätit massa kyckling och pommes, och sett på Jerry Springer. Heeeelt sjuka människor det finns alltså!

Jag sitter även och saknar min älskling extremt mycket. Jag kommer att träffa honom imorgon och sådär, så det är ju inte så att jag komer vara ifrån honom i en evighet. Men, ja.. Inte lätt, inte lätt alls.

Haha, juste. Värsta knas. Igår satt jag hära och kollade runt lite, så skriker Challe:
- MADDDDDDE! KOM HIIIIIIIIIIT!
- Va? Varför då?
- ROBBAN ÄR PÅ TV!
- Va?
- ROBBAN BOBBAN, SNICKERS DU VET?
- HAHAH! *Springer*


Haha, och ja. Där var han. Med på självaste outsiders. :D


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0