Varsågod och läs

Jahaja, då är jag hemma igen då. Eller, ja. Det har jag varit ett tag, men jag har degat framför tvn och inte orkat sätta mig hära. Jag vet inte hur många wannabe-dumle som jag käkade när vi var på öppet hus, men det var en del.

Hursomhelst så drog jag Emelie och Sandra dit. Först stog vi och snackade med gubben som jobbar i caféterian i skolan, och hälsade lite snabbt på Markus som stog där och drack kaffe. Sen så satte Emelie sig vid en data för hon skulle kolla något lite snabbt. Så kommer Axel förbi och hälsa lite. Sen skulle vi lyssna lite om infon på IT-programmet, så fick jag värsta hostan mitt i allting. Haha, usch vad jobbigt det var. Försökte verkligen hålla det inne, men jag kunde typ inte, höhö. Well well. Sen gick vi upp till hotell och restaurang och mobbade Danne och Marcus som jobbade förfullt med sina maträtter. Haha, såg så jävla fult ut med deras hattar, haaaaha .. Aja. Sen så satte vi oss och kollade på några elever som spelade musik. Och mitt i allt lyssnande så dök Axel upp igen, och jag tvignade honom att ge mig axel(hahaha)massage, stackarn.

Nåja, sen gled vi runt lite och kollade. Sen drog vi oss hemåt. Och nu känns det som att jag har skrivit en 957355sidors bok typ. Nu ska jag ta och träna lite på so-provet som vi har imorgon. Lagar och rätt handlar det om. Intressant, men det är sååå mycket text. Yaya, hörs senare maybe. Fast med liiiite mindre text. :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0