Tyst och lugn morgon

.. Precis som jag vill ha det! Vaknade för en liten stund sen, gjorde iordning lite te och ringde älskling. Sååå mysigt.

Jag måste dock börja sminka mig och välja ut kläder och så till skolan, men jag har inte så bråttom. Skippar första lektionen och tar nästa som börjar vid halvtio ungefär. Justeja, så får jag inte glömma att väcka Challe också. Efter skolan så skulle jag egentligen ha dragit ner till min gamla praktikplats och kolla om jag fortfarande får jobba helger för chefen. I need the money, och eftersom att Annakarin varken hör av sig eller svarar när man försöker få tag på henne så. Har fortfarande inte fått pengarna som jag skulle ha fått i jul .. Yaya.

Men anyway, jag skippar nog det idag. Kommer inte hinna det eftersom jag ska träffa älskling sen när han har slutat jobba. Känns som typ huuuur länge somhelst sen vi träffades, men det är egentligen bara 3 dagar. Love love loooove!

Well, nu har jag typ skrivit sådär överdrivet mycket, haha. Hörs sen!



Miss yoooooooou!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0