Tidsfördriv

Bakgrund: Bild på mig och älskling, hihi.
Ringsignal: Fresh Danito - Baby i love your way
Hur mycket batteri har du just nu?: 64%
Vem ringde du senast?: Älskling
Vem ringde dig senast?: Min babyyy
Vad står det i ditt 12e sms?: "Kan du komma till mitt jobb istället för måste till Oscar snabbt och hämta mitt tangentbord :) sen drar vi direkt :) <3"
Vem skickade det 5e smset?: Emelie
Vad står det i 8nde mottagna sms?: "Rixx håller på att sluta snusa -.- <3"
Vad står det i ditt första skickade sms?: "Svart ser lyxigare ut tycker jag :D"
Vem är på 13 plats i kontakterna?: Danne i skolan
Vad har du för kontakter på J?: Jag älskar J <3, Janek, Jeerhlander, Jennifer, Jenny, Jesper v-tuna, Jossan, Jocke Karlsson, Johan smask,
Vad står det på din anteckning?: "Haha, kul pryl!" whatfuck?

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0