Söndagskväll

Godkväll, blir bara ett snabbt inlägg, för tvn väntar. Igår var det party i åkersberga, det var la skoj. Efter det så åkte jag och älskling hem till Tobbe och sov över dära, mys mys! Imorse så fixade jag iordning mig och så, sen drog jag och köpte pizza till mig och baby. Perfekt frulle! Sen satt vi och kollade på fotboll, fotboll och lite mera fotboll, haha.

Sen vid 8 så tog jag och älskling bussen hemåt, och mös lite på väsby station. Sen tog älskling sitt tåg, och när jag gick upp till perrongen som jag skulle till, så mötte jag Emelie där, yeii. Så vi tog samma tåg, och buss. Sen hoppade jag av bussen och mötte Mirre, så småsnackade vi lite. Och sen har jag inte gjort något speciellt alls, kollat på Kardashians typ, haha. Sjukt nice!

Nu ska jag dra mig härifrån igen.
Ha en trevlig kväll. :)


2 eller 3 år sen typ, wihoo. Enjoy!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0