Sometimes i feel like saying "Lord i just dont care"



Till att börja med så hette filmen som jag och älskling såg igår The imaginarium of Dr. Parnassus. Inte alls sevärd enligt mig.

Hursomhelst så har jag varit i kista idag med Challe och Ruffe. Vi åt lite och så, sen så åkte vi runt. Hann även springa till älskling som stog vid bussarna och pussa lite på honom innan han åkte iväg, aweei. När jag kom hem så var Leo här. Aw, jag har saknat honom sjukt mycket. Så jag har ritat massa teckningar med honom och fifflat lite. Jättemysigt!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0