Never thought i could love you the way I do.

Oh, vaknade precis. Hade visst somnat i soffan, hihi. Tänkte strax krypa ner i sängen och sova igen, men först ska jag uppdatera hära. Idag, eller ja.. Igår blir det ju iofs. Hursomhelst så vaknade jag vid 12, så fixade jag mig och käkade och så, sen åkte jag mot Tobbsan bor, för älskling var dära. Så kom jag dit och kollade på film och sådära. Sen skulle jag och älskling hemåt.

Anyway. Nu sitter jag och hickar som en riktig mupp, haha. Det låter så jävla fult "huiiii!" typ, något i den stilen, haha..? Åhh, hittade precis dendära låten "vad söt du är, du är underbaaaaar, jag skulle göra vadsomhelst för att få lära känna dig". Minnen or what? Haha, aw ..

Ajdå, dethär var ju inte det jag räknade med. Nu är jag alldeles för pigg. Känns som att jag har druckit typ 5 redbull eller nåt, inte bra inte bra. Ska iallafall försöka sova nu.
Nattinatti! 

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0