Mysig dag

Nu är vi hemma igen. Sjukt nice dag! Somvanligt så kommer jag inte ihåg vad filmen som vi kollade på hette, men John Travolta var med iallafall. Blev rätt mycket skratt igenom filmen, så den får helt klart fem av fem toasters!

Nu ska jag sätta mig i soffan och äta Aladdin-choklad och dricka te, och titta om det går någon bra film. Hör av mig sen igen.



Haha, ursäkta mitt fuckface.
Men där är iallafall mössan som jag blev lite smått kär i, hihi.
Och Challe hittade världens fulaste pälsjacka, haha!






Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0