Nu är det dags.

Jag har tagit hem lite skolgrejor faktiskt. Tänkte plugga lite matte, so och engelska en liten stund. Konstigt nog är jag mest taggad på matten, hm .. Låter inte alls som en normal Madde, men ja. Efter jag har pluggat så blir det nog sängen för min del. Fast jag har sovit några timmar sen jag kom hem från skolan så är jag fortfarande hur trött somhelst.

Åh, snart är det dags att söka gymnasium och inriktning igen också. Jag skulle egentligen ha gått i 2an nu, men ja. Är man skoltrött så får man skylla sig själv helt enkelt. Emelie berättade att hon har sökt it i vårat gymnaium som ett alternativ (hon gjorde det mestadels för att man får laptop av skolan då, haha :D). Åh, jag vill också, haha. Men jag tvekar. Fast, det är ju en bra idé att söka till massa olika, så jag ska nog ta det som ett alternativ.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0