Im not trying to impress you but.. Im Batman!

Halloj! Har precis snackat med älskling i telefonen, och eftersom att jag är helt värdelös på att göra flera saker samtidigt så väntade jag med bloggningen till nu.


Imorgon blir det mycket åka runt för min del. Först ska jag åka till löwet ett tag, sen ska jag hemåt. Sen ska jag till stan och möta älskling, sen ska vi till märsta igen och hämta lönen från Annakarin. Efter det åker vi till sollentuna, så ska jag köpa en asfin tröja till älskling som är undanlagd. Efter det så ska vi åka in till stan igen och kolla på bio. Mycket mysigt!




Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0