Hey hoe!

Heeeeeeeeeisan. Kollade nyss på klockan och såg att den bara är halv 1, shit. Jag hade kunnat gissa på typ.. 2, halv 3? Yaya, kanske för att jag har gjort så mycket idag.

Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen, askönt! Senare idag så ska jag och älskling åka in till stan och kolla på bio, riktigt mysigt. Jag skulle kolla upp lite filmer, så vi får la se om det finns någon film som verkar bra. Oh, såg precis att "It's complicated" har premiär den 22 januari. Jag tycker att den verkar bra, så får väl se om jag får med mig någon till den filmen, yihoo.




Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0