Hemma

Nu är jag hemma igen. Tidigare idag så åkte jag in till stan och mötte älskling, så åkte vi mot honom, för han skulle hämta lite saker hemma. Sen så åkte han till Tobbsan, och jag åkte och mötte Josse. Vi drog till pizzerian vid stationen och snackade lite om hennes ex som förövrigt inte är normal någonstanns ..

Så vi satt där nån timme och bara pratade på, om allt mellan himmel och jord. Till slut gick vi kanske lite föööör långt med snacket, haha. Josse berättade att hon brukar rapa alfabetet efter maten. Tydligen hennes naturbegåvning, se där se där. Det kan inte jag göra, så lite smått cool är hon faktiskt.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0