"Gangster-Madde fan!" ohyes..

Jisses. Jag måste göra någonting åt mig själv alltså, jag tappar verkligen bort allting! Idag tappade jag bort mitt busskort, så sjukt jävla bra! Inte alls. Fuck that .. Åh, så irriterande! Men jag är inte förvånad heller, typiskt mig.

Nåja, somsagt så blev jag moster idag igen. Och jag måste visa bild på Liam, aw. Det första jag sa när jag såg honom var "haha, kolla på han. Han ser ut som en skrynklig gubbe!", och det gör han, haha. Men sjukt fin är han.



Finis..


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0