Nattbloggning

Jahaja. Har fortfarande inte gått och lagt mig. Gah, det värsta med lov är att jag alltid lyckas vända på dygnet. Toppen! Jag sitter iallafall här och dricker varm choklad, äter maraboooou och kollar massa bloggar. Har även tänt lite ljus i mitt rum, så det är riktigt riktigt mysigt!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en bok, och vänta på att älskling ska ringa. Det är snart ett år sen vi träffades första gången, helt underbart! Det är helt sjukt hur mycket jag älskar honom. Han är världens underbaraste, och jag skulle aldrig någonsin byta ut honom mot någonting annat i världen!






Kommentarer
Postat av: Sofia

hur träffades ni då?:)

2010-01-05 @ 22:04:52
Postat av: madde

Haha, vi träffades genom playahead livecam :)

2010-01-05 @ 22:40:40
URL: http://eenjoy.blogg.se/
Postat av: D

va söta:D<3

2010-01-07 @ 17:32:43
URL: http://chocolatesun.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0