Do you love it?

Åh vad irriterande .. Skrev nyss ett rätt långt inlägg, men när jag var klar så raderades allting. Suck!

Nåja, min dag började finfint. Jag och Challe kom till skolan lite innan lunchen, så när lektionen slutade så drog jag, Challe, Emelie, Josse, Chrille och Markus och åt. Kyckling var det också, yummie! Sen rullade dagen på rätt så snabbt. Sen efter skolan så stannade jag, Challe och Emelie kvar en liten stund. Vi fifflade lite med powerpoint och matteboksletande. Sen så kom Axel mitt i allt, så drog vi ut på en snabb rökpaus. Eller ja.. Dom gjorde, jag joinade bara, duktig som jag är.

Sen efter det så åkte jag till älsklings jobb och mötte honom dära. Sen åkte vi mot Oscar och hämtade lite saker som älskling hade kvar dära. Sen drog vi hemåt.



Nämen nämen, 1000 år sedan. Oh shit,
den där ölhatten alltså.. Haha!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0