Bara onödigt

Yiiho, nu är jag snart klar med mitt rum! Nu ska jag bara fixa in ena hyllan, sen är jag klar. Tummen upp för det! (Y)

Idag väckte Challe mig typ 10 i 10 och sa att Ruffe skulle vara hära om 10 min, då skulle vi vara klara nere vid parkeringen. Så det var bara att hoppa upp, försöka fixa håret, vilket var omöjligt (alla som har sett min morgonfrilla förstår..). Så jag satte upp det i en toffs och småsminkade mig (måste snåla på sminket eftersom mitt smink blev stulet av någon fattig jävel på nyår) , och gjorde mig iordning. Och jag hann tillochmed äta en macka innan han kom. Inte illa alls! Sen åkte vi iväg och fikade och sådära, sen åkte vi hemåt igen, haha. Så onödigt, hade lika gärna kunnat somna om liksom ..

När jag kom hem så drog jag ner till centrum lika fort igen. Jag var så sjukt sugen på kyckling, haha typiskt mig. Så jag åkte ner och köpte det, läsk, chips och lite annat. Sen kom jag hem och käkade lite, och sen åkte jag till sollentuna och träffade min fina älskling. Vi satt och mös lite i sollentuna, sen åkte han mot Tobbe och jag åkte hemåt. Tog ett tag för mig att komma hem, för mitt tåg var en halvtimme (!!!!!!!) försenat. Well well. Sen har jag inte gjort så mycket mer än ätit kyckling och fixat massor på mitt rum, yihoo. Nu måste jag nästan bli klart med rummet, hihi.

JIPPIJAG!


ps. Har suttit och någon låt med idol-Calle heeeela dagen, kan inte sluta. Jobbigt läge..
ps2. Någon som känner för att springa och köpa polly till mig? Skulle vara yummie..
ps3. Finns det någon regel på hur många "ps" man får skriva? Isåfall skiter jag i det. :)
ps4. Nu ska jag kiiiila.
ps5. Bara för att liksom.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0