Yummie!

Tjuhu! Nu är jag hemma igen. Sitter och äter mina efterlängtade vindruvor, yummie.

Hursomhelst så var jag och träffade älskling. Blev tyvärr inte så lång stund, eftersom han skulle iväg till Tobbe. Men vi tog iallafall samma tåg och så, så hoppade han av i väsby och jag i märsta. När jag var där så ringde jag Emelie, så hon fick vara mitt sällskap när jag gick in på ica. Tycker att det är lite läskigt att gå runt där ensam, och Emelie vet varför, så hon ställde upp. Wihoo! :)

Nu ska jag fortsätta äta på mina vindruvor ett tag, sen ska jag ut en snabbis och möta min syster Sandra.
Laaater!



Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0