Wihoo

Hejsan hejsan, sitter i skolan justnu. Orkade inte blogga igår, mådde verkligen skit. Åkte iväg med Ruffe och Challe och åt på donken i stäket. Och när vi åt så började jag må askonstigt. Så när vi skulle dra ifrån donken så snubblade jag i trappan och grejer, haha. Mådde verkligen skit. Trodde jag skulle spy hela hemvägen.

Men men, sen när jag kom hem så hade jag ashög feber, och mådde illa och grejs. Men det gick över sen efter en timme typ, som tur är.

Sen igår så färgade jag Challes hår. Hon ville inte ha blondt hår längre, så nu är hon brunett, wiie! Och så har jag också färgat håret. Fast jag har bara färgat utväxten.

Senare idag så ska jag möta älskling vid hans jobb. Sen får vi se vad vi hittar på. Myyysigt!

Nåja, nu ska jag och Challe ner till cafeterian och köpa varm oboy och någonting att äta, yummie. Hörs sen igen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0