Min trevliga dag!

Idag har det varit en låååång dag! Rolig, men lång. Massa skoj i skolan, som vanliiiiiigt. Sen efter skolan så skulle jag köpa en ros till älskling, så följde Chrille, Josse och Brayan med. Sen så köpte jag rosen, och Chrille ba "men.. Rosen va lite rutten, Madde, vill du inte ha en annan?" Haha, lät rätt kul "rosen är lite rutten"..

Sen åkte jag hem och fixade mig lite snabbt, sen åkte jag mot älsklings jobb. När jag satte mig på tåget så skickade Axel sms och undrade vilken vagn jag satt i, för han hade sett mig tydligen, haha. Så kom han till vagnen som jag satt på, så sa han massa roliga vitsar och sådära. Massa kul. :)

När vi kom dit så letade vi efter en toa, men vi hittade ingen, så jag drog till älsklings jobb och mötte honom där. Fina älskling! <3 Så åkte vi hemåt, och mötte Abra på tc också, så tog vi samma tåg som honom och babblade på. Massa trevligt!

Men nu ska jag tillbaka till tvn igen, sen ska jag gå och lägga mig. Har sjukt ont i huvet! Hörs imorgon, nattinatti.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0