Uppe med tuppen, igen.

Godmorgon. Kom till skolan för en liten stund sen, dålig som jag är så kom jag inte i tid. Inte så ovanligt iofs, well well.

I lördags så åkte jag till vallentuna och träffade älskling hos Tobbe. Åkte vid sex och kom fram vid typ nio eller något sånt, usch vilken tid det tog! Men men, jag kom fram iallafall, och så fick jag äta den efterlängtade pizzan, yihoo!
Sen igår så hade älskling match, så jag åkte hemåt. Astrött, haha. Sen när jag kom hem så var Liam hemma hos oss, aaaassöt! Så jag satt och mös med honom en heeel del tills Sandra kom och hämtade honom.

Well, nu ska jag kolla runt lite mera här. Hörs senare!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0