Söndagsslapp

Helluj. Har precis ätit lite frulle och bara tagit det lugnt. Pappa kom förbi för en liten stund sen, haha...........

Hursomhelst så var det hur trevligt somhelst igår. Trevliga människor, jättebra stämning, ja. Allt var hur bra somhelst. Kan bjuda på lite bilder sen när Challe har kommit hem. Jag, Josse, Freja, och Chrille åkte samtidigt hem. Vi åkte lagom till sista tåget skulle komma, perfa! När jag kom hem så var jag så trött att jag inte kunde hålla mig vaken. Satte på högsta ringsignal och grejer på telefonen så jag skulle vakna när älskling ringde. Men det gjorde jag tyvärr inte. Vaknade och såg att jag hade 5 missade samtal, aw.. :(

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0