Rädd Madde.

Hallå hallå. Jag har inte färgat håret, och inte ätit några vindruvor heller, too bad. Mamma fick ett asäckligt anfall, och jag fick värsta paniken. Inte kul någonstanns. Så jag får ta och köpa vindruvor imorgon istället, weei ..

Nu ska jag dra mig mot tvn igen. Haha, har gjort hur mycket mat till mamma somhelst bara för att jag fick sån panik! Makaroner med köttbullar, 2 toast, värmt på 4 pizza-bitar sen igår, varma koppen.. Sen var det nog inget mer. Varför har jag gjort det, haha? Inte den blekaste aning.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0