Mysigaste!

Godmorgon! Jag sitter i skolan astrött och uttråkad. Väntar på att Challe ska göra klart nationella provet, sen blir det lunch.

Inatt sov jag över hos älskling, asmysigt var det! Jag var astrött och somnade till CSI, medans älskling spelade. Sen så kom älskling och gav mig mysiga pussar då och då, precis som han brukar. Asmysig natt helt enkelt, utan tvekan. Sen åkte jag ifrån honom vid 7 imorse, och nu sitter jag här. Åh, dör. Skulle göra vaaadsomhelst för att få sova med baby fortfarande. Saknar honom.. </3



Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0