Läskigt

Morrn morrn, vaknade för ett litet tag sen. Har varit så sjukt orolig inatt! min syster var på fest i väsby, sen vaknar jag av att folk ringer mig och kollar om hon har kommit hem, och så har jag fått sms om att hon behöver hjälp hem. Vart asorolig! Men sen såg jag att Challe låg i sin säng, phew. Fan, höll på att döööö! Men, ja. Allt har är bra nu, så det känns ritigt bra.

Well well, nu är det dags för frulle. Sen ska jag ringa älskling och se hur han mår idag, han var på krogen igår och firade 22årsdagen, höhö.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0