Kebab med bröd, yummie!

Jahaja, idag blev jag hemma. Hade huvudvärk igår när jag gick och la mig, och idag när jag vaknade så hade jag fortfarande huvudvärk kvar. Så jag blev sjukanmäld idag, skööönt. Fast jag har fått feber och är alldeles skakig nu, kanske beror på att jag inte har ätit någonting idag. Så när jag snackade med älskling i telefon och han beställde en kebab, så blev jag sugen själv. Så nu har jag ringt och beställt en kebab med bröd till frulle. Gud va gott! Sen ska jag fan sluta äta massa onyttigt. Måste börja bli nyttigare. Annars kommer jag bli "årets fetto 2010", haha.

Nu ska jag klä på mig och dra till pizzerian. Hörs sen!



Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0