Inte så värst lockande.

Har varit lite smått illamående hela dagen och haft ont i huvudet, fast inte så illa. Men nu har det blivit värre. Hoppas bara inte att det är någon äcklig vinterkräksjuka? Usch.. Hatar att kräkas. Finns inget värre! Hoppas att det bara går bort av sig själv. Och någon alvedon kan jag inte heller ta. Kan fortfarande inte äta sånna sen förra sommaren då jag råkade ta för många på en dag. Det slutade med att jag spydde ner min dåvarande kompis toalett, not so fresh.

Inte bli sjuk, inte bli sjuk, inte bli sjuk.


Kommentarer
Postat av: J.Licious

sv; tack (:

2010-02-05 @ 19:28:54
URL: http://jllicious.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0