Fix-time

Halloj! Sitter och småfixar mig lite nu, om ett tag ska jag och Challe möta Chrille på stationen. Sen åker vi till festen i väsby. Funderar på att köra på min rosa oanvönda klänning, och ljusrosa naglar. Hmm, får se hur det blir. Anyway så blir det massa bilder! Känns lite tråkigt att min älskling inte kommer vara med. Har inte varit på fest utan honom sen förra gången när jag var på fest i väsby med Bexx. Det slutade i katastrof! Men men, det kommer gå bra.

Hör av mig sen innan jag åker!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0