Cut1e

Hellu. Igår så åkte jag hem till Oscar och träffade älskling dära. Sen så blev det lite sent, så jag följde med älskling hem till honom, för det gick lite snabbare än att åka hem till mig. Så vi åkte hem till honom, asmysigt! Sen så vaknade jag inte i tid imorse. Eller, jag vaknade, men somnade om hela tiden. Jag skyller på sängen, hihi. Men jag åkte väl ifrån älskling vid 11tiden, eller någonting sånt.

Så drog jag till skolan. Hade bara två lektioner kvar, sen så åkte jag hemåt, började fixa mig, åkte till väsby, mötte upp Lena och mamma, och åkte hem igen. Massa åk för min del.

Men nu är det Jerry Springer på tvn, så skriver sen igen, hihi.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0