Åh, så tråkigt..

Är du en bra flickvän? Det hoppas jag :$
Hur raggar du? Jag raggar ikke
Vad kallas du? Snyggingen (hehehehe;'))
Varför? Ja, varför inte liksom?
Vad har du gjort idag? Skola från ca 9 till 13.10, halkat hem, suttit hemma. Åh, så skoj!
Vad ska du göra idag? Åka till sugtuna eller sova, eller nåt
Vad vill du helst ha nu? En älskling som bara dyker upp och säger "Älskling, jag ska ge dig massage!" Oh, how nice.
Var är du nu? På mitt ruuum
Saknar du någon just nu? Ja, bebi..
Röker du? Nixpix, ysch.
När fick du senast en present? Måste ha varit julafton, i think?
Vad har du för planer till helgen? Ingen aning hörru, men något kommer jag nog på.
Längtar du till nästa födelsedag? Jaaaa! Nu är det bara 17 helger kvar, höhö
Vem pratade du med senast? Älskling för sisådär 5 sekunder sen :)
Vad pratade ni om? Hmm, inte något speciellt. Han skulle ringa sen igen, om du undra liksom..
Vad gör du just nu? Sitter och längtar efter en vaaarm bulle, asnice
Är du pinsam på fyllan? Neje.....:):)
Är du blyg? Jag? Blyg? Va, nej! Okej, jo. Lite smått ibland.
Vilken tid gick du upp idag? 07.30, oops
Vilken låt lyssnade du på senast? Toppen - Längst fram
Har du sovit i din egen säng i natt? Yes
Har någon annan sovit i din säng i natt? Don't think so va
Har du glasögon? Om du vill
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Yes sir
Är du homosexuell? Nix
Vad såg du senast på tv? Joey tror jag
Vem fick SMS ifrån senast? Min storasyster Lena.
Är det lätt att förföra dig? Nejdu!
Hur svarar du i telefon? Beror heeeeelt på vem som ringer
Vad har du för intressen? Intre-vadå?
Stora hundar eller chihuahuaer? Aw, mini chihuahuer!
Har du ett gott bordskick? Om jag har, helt gudomligt
Vad är attraktivt? Ögon, hår och mage. Mjau!
Vad gör det ondast just nu? I min nacke, inte okej. I need massage
Kliar det någonstans? Nej
Vilken smak är det i din mun? Jordgubb, asnice
Hur många har du varit olyckligt kär i? Bra fråga, återkommer när jag vet svaret. Nej men 2.
Vilket år i ditt liv har varit bäst? 2009 var bra, men 2010 ska bli bättre. Yeah!
Vad köpte du senast? Cola och kexchoklad
Brukar du komma i tid? Om du vill
Hur känner du dig nu? Trött och schliten
Vanligaste färgen på dina kläder? Mörkt, typ. Usch va tråkigt
Kan du laga mat? Haha, njaaaa. Klart jag kan, men är inte sådär jättebra likzom
Är du aktiv i skolan? Om du vill
Hade du en bra kväll igår? En sorglig kväll, usch
Har du någonsin haft ett jobb? Om du vill
Hur mycket krävs det för att du ska bli full? 3 flak bärs typ? Haha.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0