Lov, finally!

Hallihallå, jag sitter här och gäspar som en idiot. Har säkert gäspat minst 20 gånger de senaste 5 minuterna. Har inte fått så mycket sömn inatt, så. Åkte hem till älskling igår och mös hos honom, tills klockan blev typ 11. Då var jag tvungen att åka hemåt, så det inte skulle bli alltförsent. Och när jag gick av tåget i märsta så såg jag Axel. Trevlig som jag är så går jag fram och hälsar! :) Sen tog han samma buss, och skulle av på samma busshållsplats som mig. Så vi snackade ett tag, sen rusade tiden förbi, och det blev aaaalldeles försent. Så jag drog hem och sov.

Och idag så hade vi bara en lektion, 3 timmar lång film. Filmen handlade om första världskriget, och den var bättre än jag trodde.



Aww..


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0