You love it!

Nu är jag hemma igen. Det har varit en rolig skoldag idag faktiskt, haha. Nu låter jag som värsta pluggisen. Men det var inte lektionerna jag tänkte på, utan rasterna och sådära.

Nu ska jag kolla lite på tv och fixa mig, sen ska jag följa med Challe in till stan, hon skulle träffa Putte tydligen. Så jag tänkte följa med dit, sen tänkte jag fråga Ejmie om hon vill komma in dit. Så får vi se hur det blir. Annars hänger jag nog bara på Challe och Putte och hittar på någonting. :)



Nejmen ojoj


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0