Yeah, thats right!

Aldrig aldrig någonsin!

Du skulle aldrig kunna bedra någon! Aldrig. Du avskyr otrohet och skulle aldrig kunna göra någon illa på det sättet. never never never, för du vet hur ont det gör och skulle aldrig ge någon den smärtan. När du är tillsammans med någon så älskar du verkligen personen. Man kan vara trygg tillsammans med dig. Du är älskvärd!

Haha, ja. Jag sitter och tråkar på facebook. Vaaaaad annars ska jag göra? Är fortfarande äckligt trött alltså! Ska nog checka bilddagboken en snabbis, sen ska jag fixa iordning ett mysigt skumbad. Mjaou!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0