Wakie pakie

Godmorgon, shit vad jag alltid ska vakna sent.. Men jag somnade inte förrän halvfyra imorse, så det kanske inte är så konstigt. Jag kunde inte somna förrän jag skickade smset till Toni.. Det är konstigt, menmen. Jag blev iallafall väckt av att han ringde mig runt sju imorse. Så var han sådära söt som bara han kan vara, aw..

Men känner att jag har huvudvärk påväg, så jag ska nog ta en alvedon, sen ska jag nog mysa ner mig i soffan och kolla om det finns någon ny film att hyra. Så vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: ' caroline anette

sv: tack!

ja, va bra:) ni har alltså bara en paus?

får man fråga varöfr ni tog paus? :/<3

2009-09-20 @ 15:49:57
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: elin

ja tyvärr så har jag det, vi får hålla ihop. Det blir väl bättre får vi hoppas på <3

2009-09-20 @ 19:57:52
URL: http://byelinbergstrom.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0