Väldigt lång dag.

Ojsan, blev inte mycket data idag serrni. Men men. Jag kollade nyss på någon annan dokumentär om Patrick Swayzes liv. Det var assorgligt.. Naw.. :(

Aja. Hade skola idag, sen så slutade vi tidigare för det var strul med datorerna som vi skulle ha. Så vi fick sluta tidigare, så jag skyndade mig hem och fixa mig. Sen skulle jag åka hem till älskling, men han sov. :( Så vi ska ses imorgon istället. Så jag och Challe åkte runt lite idag. Jag köpte en höstjacka, aaasvarm. Så nu slipper jag klaga på att jag fryser hela tiden. Great! :)

Jag ska vänta på att big brother börjar om ett tag, så hinner jag se lite. Sen ska jag möta Rebecca utanför, wiiie!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0