Go Keeendraa

Nu är jag hemma! (: Jag såg Jossan och hennes pojkvän nere i centrum, så jag snackade med dom en liten stund. Mysigt mysigt! Dom skulle ner till tivolit. Jag tycker att det ser så tråkigt ut där! :o Men yaya..

Jag har gått runt och sjungit på Kendra's program-låt hela dagen.. Vet inte riktigt om det är bra eller dåligt. Hm, det är nog dåligt. Både mamma och Challe har klagat på mig hela dagen. Synd!




Shes hot shes sexy, shes funny and wild,
dont stop get busy we lovin your style!
Its just another chapter in life,
bought a new house after the night
no butlers and no maids,
shes gotta do your own thing, your way
Go Kendra, go Kendra, go Kendra, go Kendra
Your on your own now


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar kendra:D

2009-09-07 @ 19:57:26
URL: http://chocolatesun.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0