Som en kärring, typ.

Jag småkollar lite på Gate 96 på trean, eller vad filmen nu heter. Har rätt svårt för att hänga med, jag somnar hela tiden, så jag skippade badet idag. Får vänta tills imorgon när jag vaknar istället. Kul att drunkna liksom? Nej tack, jag föredrar en lindrigare död. Haha, oj juste. Mamma påpekade nyss att när jag sov så rörde jag på benen som en hund som sover gör, hahaaaa. Fail! Nej men.. Coolt?

Aja, nu ska nog tråkiga jag gå och sova strax. Varför är jag så trött..? Helt sjukt!



Jag saknar't!


Kommentarer
Postat av: ' caroline anette

Sv: Åh, tack! Men hatar designen, slängde in nå enkelt bara!

2009-09-11 @ 23:09:09
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0