Snabbis inlägg

Haha, raderade inlägget under helt och hållet. Äh, shit the same. Ska fixa mig nu och sådära, sen ska jag och Challe ut. Jag är nästan klar med mitt hår också. Färgade det ju i förrigår, så nu är det lite bättre än det var innan iallafall. Får se hur det blir härnäst. Har lite beslutsångest, hihi.


Juste! Sandra, Matte, Leo, Lena och Thomas kom hem för nån dag sen ifrån Tunisien. Och Lilla Leo (min systerson) var påväg att bli kidnappad. Fyfan va läskigt! :o Usch! Dom hade haft det jättetrevligt, men Matte och Thomas mår inte alls bra just nu. Dom har stora blåsor och har högt blodsocker och grejs. Så hoppas dom mår bra snart, och att det inte är äckliga svininfluensan. Euuuw...



Mosters älskling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-12 @ 16:09:23

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0