Rolig dag!

Nu är jag hemma igen! Var i kista idag med Rebecca, askul var det. :D Jag fick med mig ett par jeans leggins, två linnen, puder, hårfärg, bh och trosor, asnaizzzz ju!

Fast våra fötter mådde inte så bra efter massa timmars vandring, men äh! Det var det värt kan jag ju säga.. :) Fan, synd att jag inte har någon kamera. Aja.. Nu ska jag nog ta och färga håret och sådära, sen när allt sånt är klart så hade jag tänkt ringa upp älskling igen! Snackade nyss med honom, men han är så beroendeframkallande, så jag måste ringa honom igen sen, hihi!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0