Otaggad

Vafan.. Min telefon fuckar totalt! Jag kan inte radera när jag skriver sms, + att telefonen stänger av sig själv och massa skit. Nu måste jag lämna in den och skit också, daaaaamn!

Och snart kommer Ruffe, ännumera daaaamn. jag är inte taggad. Jag vill bara.. Vara någon annanstans, ute på någon rolig fest. Men nejrå. Jag ska ut och grilla korv.. Kanske inte riktigt, men aa. Tur att jag och Challe har våran lilla plan! Så vi kommer hem i tid, sen får vi se vad som händer efter det.. :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0