Oh lord

Nu är jag hemma, wihoo! Vi hämtade Tindra på fritids vid kvart i sex, och så kom Annakarin hem runt halvsju med huvudvärk, usch. Inte kul med huvudvärk alltså! Så blev det massa snack om mitt hår som inte mår så bra just nu:

Anna - Åh, du har klippt dig?
Jag - Nej, asså. Det typ går av massor helatiden..
Anna - VA?! Skojar du?
Jag - Nej..
Anna - Åh gud, jag ska höra av mig till min brors flickvän sen och kolla vad du kan göra för att håret ska må bra!
Jag - Ja, gör det snälla!
Anna - Ja! Vänta.. Jag gör det på engång! *ringer*

Jag får typ inte platta håret längre, inte föna det, bara borsta det när det är balsam i.. Så ja, haha. Annars kommer jag tappa allt hår! :o Åh gud.. Dumma blondering..

Justeja. Idag kom Sandra, Matte, Leo, Lena och Thomas hem ifrån tunisen. Fyfan va härligt att bara åka iväg till något varmt mysigt land! Yaya, nu ska jag vänta på att Idol ska börja. Ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0