Nu blir det tv!

Nu är jag hemma igen, blev en mysig kväll faktiskt. Thindra sa runt sju att hon ville sova, så det blev inte nå jobb att få henne i säng inte. Så jag småpratade lite med Toni och sådära.
Sen kom Annakarin hem och så pratade vi lite och så. Sen drog vi till stationen och vänta på bussen, så kom det fram en jättesnäll tjej och började prata med oss. Så vi hade lite sällis tills bussen kom och så. Alltid trevligt!

Nej, nu ska jag dra mig till tvn och kolla på greys anatomy! Så sorgliga avsnitt.
Mamma sa någonting om att det kommer ett till avsnitt efter dethär, och det avsnittet såg jag innan säsongen tog slut i somras. Usch va sorgligt det är alltså! Så det måste man nästan se..

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0