Nu är jag vaken igen!

Ojdå, jag somnade på soffan ett tag märker jag. Jag har nog sovit ett tag, för det sista jag minns är att jag kollade på Top Model. Sen är det svart, ooho. Läskigt! Hmm, så ja. Just nu är jag så trött så det finns inte. Pratade nyss med älskling och sådära, så nu är jag lite piggare. Jag vet inte varför, men jag hör alltid så jävla fel när jag är nyvaken? Askonstigt.. Aja, nu ska jag vänta i soffan på att Challe ska komma med choklad, sen ska jag vänta på att Jerry Springer börjar!

Todelo..

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0